Wanneer een traject afgerond wordt, of bij verlenging nadat er een jaar verstreken is, wordt de cliënt gevraagd een vragenlijst over de tevredenheid (de CQi) in te vullen.
Onderstaand zijn de gemiddelde scores van de cliënten die tussen januari 2023 en november 2024 een BGGZ of SGGZ traject hebben afgerond.
Bejegening
Deze schaal geeft aan of op een begrijpelijke manier uitleg gegeven is en of de cliënt het gevoel had serieus genomen te worden.
Score op een schaal van 1 tot 5: 4,9
Informatie behandeling
Deze schaal geeft aan of de cliënt op een begrijpelijke manier uitleg gekregen heeft over de behandelopties (inclusief de voor en nadelen), het te verwachten resultaat van de behandeling en over manieren waarop de cliënt met zijn of haar klachten om kan gaan.
Score op een schaal van 1 tot 5: 4,5
Samen Beslissen
Deze schaal zegt iets over de mate waarin de cliënt heeft ervaren mee te kunnen beslissen over de behandeling, het behandeldoel en specifieke wensen binnen de behandeling.
Score op een schaal van 1 tot 5: 4,7
Uitvoering behandeling
Deze schaal geeft aan hoe tevreden een cliënt is met het resultaat van de behandeling en of de behandeling naar mening van de cliënt de juiste aanpak voor de klachten was.
Score op een schaal van 1 tot 5: 4,6
Gemiddeld cijfer: 8,6